onsdag 22. desember 2010

Stemingsbilder fra Nord-Elvåga

Det ble et gjensyn med Østmarka kort tid etterpå, for det ga mersmak. Enda kaldere enn sist, det var meldt minus 23 i morgentimene, så litt mer klær måtte til pers. Utvidet ruten fra forrige gang, men siden jeg la ruten om Mariholtet og demningen over Nord-Elvåga denne gangen også, fikk jeg likevel oppleve flotte Nord-Elvåga fra demningen i nydelig og kjølig vær.

Nord-Elvåga fra demningen.

Kaldt var det, det beit i kinnene på turen. Det bryr man seg lite om når man oppdager nye vakre traséer man ikke har gått før. Løypen som starter fra hårnålssvingene ovenfor demningen og som tar en over Gardfangåsen og Svarvestolsbrenna var særdeles flott.

Nord-Elvåga fra demningen.

Det ble en liten tur ned til Sandbakken for en vaffel og noe og drikke før jeg satte kursen tilbake til Skullerudstua over Rundvassåsen. Da var mørket på plass og jeg kunne sett meg sigen og fornøyd på t-banen hjem igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg