lørdag 16. januar 2016

Vinter-eventyrland i marka

Ja, det er relativt kaldt ute. Jeg skriver relativt, for det har da vitterlig vært enda kaldere her før. Harvest har jo kommentert saken i en egen artikkel (som kan leses her). Nå har det jo gått rykter om at artikkelforfatteren tok seg en skitur i Nordmarka og kom hjem syk. Jeg skal ikke fyre opp mer under denne debatten. Kaldt føles kaldt ut uansett. Poenget er likevel at det nesten er en forbrytelse å ikke ha kommet seg ut denne vakre vinterdagen i januar. Tror knapt man får det bedre.

Jeg skal ikke skrive så mye om turen heller, jeg skal la bildene tale saken for meg. Det skal og nevnes at det var veldig mange blide fjes å se på Løvlia, tydeligvis mange som var trollbundet av marka. Marka var et vinter-eventyrland idag. Snøskulpturer av trær mot blå himmel. En absolutt nydelig dag i Krokskogen og Nordmarka.













Jeg gikk følgende rute: Skansebakken - Dammyrdalen - Løvlia - Storflåtan - Butleren - Langli - Fyllingen - Bjørnsjøhelvete - Ullevålseter - Sognsvann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg