mandag 4. april 2016

Markavandringer 2016 (del 1)

Det blir mye turer på meg, og jeg rekker ikke eller føler det har hensikt i å skrive om alle sammen. Likevel, så hender det at jeg fanger noen stemninger og bilder jeg ønsker å dele. Så her kommer ett sett med bilder fra noen av mine markavandringer, alle disse fra skiturer gjort i år.

10.03: Fra Turteråsen med utsikt over Maridalsvannet og videre mot Oslo.

19.03: Skitur til toppen av Gyrihaugen, utsikt i retning Sundvollen og videre.

23.03: Påskeskitur, utsikt fra Kikuttoppen.

28.03: Tett tåke over myr nedenfor Oppkuven.

28.03: Forbi et lite tjern på vei opp mot Stubdalsflaka.

28.03: Myr i skodden over Stubdalsflaka.

28.03: Mørke drivende skyer over Hvitsteinåsen.

28.03: Oppbrudne skyer etter Fløyta.

28.03: En dunkel Krokskogen 2. Påskedag.

03.04: Tett tåke over Søndre Heggelivann.

03.04: Ett enslig tre i skodden over Stubdalsflaka.

03.04: Fortsatt nok snø til å gå på ski på, men det begynner å dukke opp åpne gløtt her og der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg