onsdag 11. september 2019

(Der Traumpfad) Dag 23: Pian de Fontana - Pis Pilón

Dette var den dagen på ruten som jeg var mest spent på. Etter en storm i 2009 som ødela ruten mellom Rifugio Pian de Fontana og Rifugio 7th Alpini rundt østsiden av Schiara-massivet, forsvant ruten ut av de tyske guidebøkene, og selv etter at den ble merket opp på nytt er den lite brukt. I 2018 raserte en ny storm området (som jeg har skrevet om tdligere) og jeg var da spent på tilstanden til ruten. Det skulle føre til en av de mest spennende dagene på vandringen.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Der Traumpfad fra München i Tyskland til Venezia i Italia. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Der Traumpfad // day 23 // Pian de Fontana - Pis Pilón

Forcella Torond.

<< Pian de FontanaBelluno >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg