torsdag 12. september 2019

(Der Traumpfad) Dag 24: Pis Pilón - Belluno

På den 24de dagen på Der Traumpfad fra München til Venezia, gikk jeg ned fra Rifugio 7th Alpini til Belluno, det største stedet etter München. Denne dagen så meg gå ned gjennom grønn skog og brusende bekker, streve og slåss med bittesmå flått, omtrent falle i søvn mens jeg fikset min brukne tann hos tannlegen og vandrende nysgjerrig av ruten bare for å finne en skjult perle, den smale og kronglete kløften Bus del Buson.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Der Traumpfad fra München i Tyskland til Venezia i Italia. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Der Traumpfad // day 24 // Pis Pilón - Belluno

Bus del Buson.

<< Pis PilónCol Visentin >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg