tirsdag 28. august 2018

Tilbake til Beijing, Beihai Park

Avreisedag for reisen tilbake fra besøket i Nord-Korea. I Pyongyang gjorde vi ikke mer enn å spise frokost og gjøre oss klare til å forlate det lukkede landet i øst. Sinead skulle ta toget tilbake til Kina, mens Paula, Roger og meg skulle fly til Beijing. Jeg angret en del på at jeg selv ikke hadde valgt å ta toget og. Tilbake i Beijing hadde jeg tid nok til å besøke Beihai Park, en stor og flott park sentrert rundt en stor og hvit pagoda.

Dette innlegget er en del av min beretning om reisen til Nord-Korea og fjellturen jeg gikk der. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Return to Beijing, Beihai Park

Beihai Park i Beijing med den hvite pagodaen.

<- Pyongyang (dag 3)Mutianyu: The Great Wall ->

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg