onsdag 7. august 2019

(The Pennine Way) Dag 18: Bellingham - Cottonshopeburnfoot

Jeg begynner å nærme meg slutten på The Pennine Way og på denne dagen nådde jeg starten på The Cheviots, det siste 'hinderet' før Kirk Yetholm. Vandringen var mer lik en transportetappe, da den ikke bød på like spennende plasser som før. Selv om dagen bød på en vandring gjennom et heilandskap, forsvinnende stier, ett område som liknet på en ødemark og en trivelig kveld sammen med to andre vandrere på ruten i Cottonshopeburnfoot.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på The Pennine Way fra Edale i England til Kirk Yetholm i Skottland. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

The Pennine Way // day 18 // Bellingham - Cottonshopeburnfoot

The Pennine Way over Brownrigg Head.

<< Hareshaw LinnAuchope Rigg >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg