fredag 2. august 2019

(The Pennine Way) Dag 13: High Cup Nick - Greg's Hut

På den trettende Pennine Way dagen gikk jeg fra et høydepunkt til et annet, fra High Cup Nick (som viste seg fra en fantastisk side om morgenen) til Greg's Hut. Været var altfor bra til at jeg kunne legge til en ny historie om skrekk og gru og bragder over Cross Fell, men jeg var takknemlig for det. Istedet ble det en vandring med dramatisk utsikt over den høyeste delen av The Pennine Way.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på The Pennine Way fra Edale i England til Kirk Yetholm i Skottland. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

The Pennine Way // day 13 // High Cup Nick - Greg's Hut

Utsikt mot Lake District fra Cross Fell.

<< High Cup NickAlston >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg