lørdag 31. august 2019

(Der Traumpfad) Dag 12: Riepenkar - Stein

Etter å ha klatret opp til toppen av Olperer hadde jeg fortsatt tid igjen av dagen, samt et stykke å gå. Fra Olpererhytten gikk ferden videre til Stein, hvor deler av ruten gikk på en helt nydelig konstruert kontur-rute som kalles for Panorama Höhenweg. Jeg krysset inn i Italia på Pfitscher Joch-passet (2251moh), før jeg etter hvert kom meg ned til Stein og en fin kveld der i et hyggelig gjestehus. En strålende drømmedag.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Der Traumpfad fra München i Tyskland til Venezia i Italia. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Der Traumpfad // day 12 // Riepenkar - Stein

Panorama Höhenweg.

<< OlpererPfunders >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg