mandag 5. august 2019

(The Pennine Way) Dag 16: Greenhead - Twice Brewed

På denne dagen deler The Pennine Way rute med den langt mer befolkede Hadrian's Wall Path, som jeg gikk i 2013. Gjensynet med muren, ruten og minnene gjorde dette til en rolig og fin dag. The Pennine Way går kanskje over de beste seksjonene av Hadrian's Wall Path og får da med seg de fineste delene av muren til Hadrian som gjenstår. Den gang fikk jeg ikke tid til å besøke Vindolanda, det gjorde jeg denne gangen.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på The Pennine Way fra Edale i England til Kirk Yetholm i Skottland. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

The Pennine Way // day 16 // Greenhead - Twice Brewed

Sycamore Gap på Hadrian's Wall Path.

<< GreenheadBellingham >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg