mandag 29. juli 2019

(The Pennine Way) Dag 9: Horton in Ribblesdale - Hardraw

Hva jeg kunne forvente meg av den niende dagen på The Pennine Way, hvor jeg gikk fra Horton in Ribblesdale til Hardraw, hadde jeg ikke klart foran meg. Av alle beskrivelsene jeg hadde lest om denne etappen, var det lite som skilte seg ut. Det skulle derimot vise seg å bli en flott vandringsdag gjennom et landskap som i England fortoner seg ganske så øde. Været om morgenen var av det samme depressive slaget som de forestående dagene, men skulle bli progressivt bedre og bedre utover dagen.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på The Pennine Way fra Edale i England til Kirk Yetholm i Skottland. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

The Pennine Way // day 9 // Horton in Ribblesdale - Hardraw

Ribblesdale.

<< Pen-y-GhentTan Hill >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg