lørdag 27. juli 2019

(The Pennine Way) Dag 7: Malham - Horton in Ribblesdale

Tanken var å ta en hviledag her i Malham på den syvende dagen. Ikke planlagt i forkant, men mine to blodblemmer gjorde det muligens nødvendig. Det var derimot lite som tilsa dårlig vær om morgenen, så jeg forkastet planene om hviledag og satte i vei mot Horton in Ribblesdale. Jeg tok fullstendig feil, da regnet kom i mengder, men jeg elsket det. En flott dag, i motbør, men som endte i et nydelig kaos forårsaket av stekservering og The Yorkshire Three Peaks Challenge.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på The Pennine Way fra Edale i England til Kirk Yetholm i Skottland. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

The Pennine Way // day 7 // Malham - Horton in Ribblesdale

Tåke over Fountains Fell.

<< MalhamPen-y-Ghent >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg