mandag 22. juli 2019

(The Pennine Way) Dag 2: Bleaklow Head - Diggle

På den andre dagen på The Pennine Way våknet jeg til tett tåke om morgenen, men til min glede løftet skyene seg idet jeg skulle begynne å gå (et flott skue). Nok en flott vandringsdag over det engelske hedelandskapet, med et besøk til den beryktede Black Hill på veien (viden kjent for sine dype myrer). Planen var å telte, men mangel på steder å få tak i vann fra tvang meg til å gå ned til Diggle for å finne overnatting.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på The Pennine Way fra Edale i England til Kirk Yetholm i Skottland. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

The Pennine Way // day 2 // Bleaklow Head - Diggle

På vei opp til Laddow Rocks med utsikt tilbake mot Torside, Dark Peak og Kinder Scout i bakgrunnen.

<< Bleaklow HeadHebden Bridge >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg