fredag 19. juni 2009

Oppdatering Oslo Kino 19.06.09

Hele 5 premierer denne helgen:

  • Dean Spanley : Toa Fraser
    Høres ut som en smått underfundig film, en av karakterene har etter sigende minner fra ett tidligere liv som hund. Fått jevnt over greie og gode karakter. En film jeg tror kan være fin å se, men som jeg ikke kommer til å 'anstrenge' meg for å se.
    Regissøren er forøvrig et ubeskrevet blad.
  • Fuglekikkere : Marco Bechis
    Denne gikk på Film Fra Sør ifjor og var en av filmene jeg vurderte å se da.
    Er du opptatt av å se filmer som beskriver andre kulturer, er nok denne vel vært et besøk.
    Desidert ukens mest spennende premiere-film.
  • Hangover : Todd Phillips
    Rølpefilm om et utdrikningslag som går over styr. Frykter denne fort kan bli litt for anmasende, men ser for meg at den kan inneholde noen artige scener.
    Ikke veldig begeistret for regissørens tidligere filmer.
  • 17 Igjen : Burr Steers
    Big igjen? Holder meg nok unna denne, tror nok dette er en lettglemt film.
    Og kan ikke huske en god film med Matthew Perry.
  • Crossing Over : Wayne Kramer
    Harrison Ford holder fortsatt koken, men denne filmen tror nok jeg at jeg står over.
    Virker dessverre bare sånn halv-interessant. Wayne Kramer står forøvrig for Running Scared, en film jeg ikke helt ble klok på.

Ikke de mest spennende premierene, men Fuglekikkere er en film jeg nok vil prøve å få sett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg