tirsdag 16. juni 2009

Kjentmannsmerket: Slagene

Idag (16.06.09) tok jeg turen til DNT Oslo sitt medlemsmøte, der Bjørn Christian Tørrissen skulle fortelle om turen hans langs Jotunheimstien. Denne turen går faktisk helt fra Oslo Plaza og til Jotunheimen. Les ellers mer om turen hans her.

Medlemsmøtet ble holdt ved Frognerseteren. Jeg hadde idag også fått Kjentmannsmerke-heftet i posten og jeg fant ut at det faktisk ligger en post ikke langt unna Frognerseteren.


Jeg bestemte meg for å gå til Sognsvann og ta posten på veien dit. Første post på samme dag som man får heftet, en god start på kjentmannsmerke-jakt dette kan man vel si. Men skal vel og sies at denne nok også er blant de enkleste postene å komme til.
Posten er likevel vel verdt å gå til, den gir en flott utsikt over det indre av Oslofjorden og faktisk helt inn i Bunnefjorden.

En vakker regnbue kan og skimtes i bildene, dog er disse bildene bare tatt med mobilen min, så den kommer nok ikke så godt frem dessverre. Regnskuren ble jeg skånt for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg