mandag 24. september 2018

(Camino Portugués) Dag 7: Alvaiázere - Rabaçal

Den sjuende dagen på Camino Portugués var den første dagen hvor jeg virkelig fikk følelsen av å gå mer i naturen enn gjennom kultivert land og landsbyer. Fra Alvaiázere til Rabaçal gikk Caminoen for det meste på nydelige stier og spor gjennom skog og åpne landskap. Jeg hadde ikke møtt på mange pilegrimer så langt siden jeg startet å gå fra Lisboa, så når vi ble møtt av et fullt herberge i Rabaçal, var det noe overraskende. Det skulle da føre til en hyggelig kveld, som også bød på uventet underholdning.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Portugués fra Lisboa i Portugal til Santiago de Compostela i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Portugués // day 7 // Alvaiázere - Rabaçal

Soloppgang fra Vendas.

<< AlvaiázereCastelo de Germanelo >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg