lørdag 29. september 2018

(Camino Portugués) Dag 12: Oliveira de Azeméis - Grijó

Fra Oliveira de Azeméis gikk jeg til Grijó, en dag unna Porto. Det var ikke mye spennende selve vandringen bød på, med unntak av ett helt nydelig lysspill som solen lagde gjennom trærne når jeg var på vei ned mot Ponte do Salgueiro. I São João da Madeira besøkte jeg hattemuséet i byen. Kvelden i Grijó var derimot begivenhetsrik og fin, som toppet seg med et besøk hos en lokal familie for middag.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Portugués fra Lisboa i Portugal til Santiago de Compostela i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Portugués // day 12 // Oliveira de Azeméis - Grijó

Ponte do Salgueiro.

<< Oliveira de AzeméisPorto >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg