lørdag 22. september 2018

(Camino Portugués) Dag 5: Golegã - Tomar

På denne dagen, den femte siden jeg la ut fra Lisboa på min vandring på Camino Portugués, kom jeg til en av milepælene på Caminoen. Tempelridderbyen Tomar. Vandringen fra Golegã var en tur i to deler, en behagelig og fin tur og en mindre spennende, men alt det var glemt når jeg kom til Tomar. Som en forløper til det historiske suset som Tomar byr på, kom vi til Quinta da Cardiga i starten av turen. Og i Tomar kunne jeg la meg overvelde av Convento de Cristo.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Portugués fra Lisboa i Portugal til Santiago de Compostela i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Portugués // day 5 // Golegã - Tomar

Convento de Cristo i Tomar.

<< GolegãAlvaiázere >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg