tirsdag 30. oktober 2018

(Camino Inglés) Dag 2: Hospital de Bruma - A Coruña

Den siste dagen på Camino Inglés og den aller siste dagen på hele vandringen min (Camino Portugués, Camino Real de Invierno, Camino de Finistere, Camino Inglés). I bakvendt retning fra Santiago, gikk jeg fra Hospital de Bruma til A Coruña. Været ble mye bedre enn meldt, ikke uten det våte elementet likevel, og det gikk noe bedre med å finne ruten i motsatt retning denne gangen. A Coruña er en flott by å endre mine pilegrimsvandringer i.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Inglés fra Santiago de Compostela til A Coruña i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Inglés // day 2 // Hospital de Bruma - A Coruña

Praza de María Pita i A Coruña.

<< Hospital de Bruma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg