søndag 28. oktober 2018

(Camino de Finisterre) Dag 4: Negreira - Santiago de Compostela

Fra Negreira var det ikke uventet at det var Santiago de Compostela som var målet, når man går i motsatt retning. For tredje gang på turen min ankom jeg Santiago, etter da å ha fullført Portugués, Invierno og nå Finisterre. Nok en fin vandredag, hvor været etterhvert skiftet karakter som det passet seg, men jeg ankom katedralen under en klar blå himmel. Etterpå regnet det igjen. Santiago de Compostela er en nydelig by i regn.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino de Finisterre fra Muxía til Santiago de Compostela i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino de Finisterre // day 4 // Negreira - Santiago de Compostela

Santiago de Compostela katedralen.

<< NegreiraHospital de Bruma >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg