mandag 15. oktober 2018

(Camino Real de Invierno) Dag 1: Ponferrada

Etter å ha gått Camino Portugués og tilbragt en dag i Santiago de Compostela, tok jeg bussen til Ponferrada. Noe som ga et gjensyn med en by jeg besøkte for sju år siden når jeg gikk Camino Frances. Det var ikke den franske ruten som jeg reiste hit for derimot. Ponferrada er startpunktet for vinterruten, Camino Real de Invierno, som jeg skulle starte på dagen etterpå.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Real de Invierno fra Ponferrada i Spania til Santiago de Compostela i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Real de Invierno // day 1 // Ponferrada

Ponferrada og Castillo de los Templarios.

<< Santiago de CompostelaLas Medulas >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg