onsdag 10. oktober 2018

(Camino Portugués) Dag 23: Pontevedra - Armenteira

Når man kommer til Pontevedra må man igjen ta et veivalg, enten fortsette videre på den opprinnelige ruten, eller gjøre som meg og ta den spirituelle varianten. En nydelig dag hvor høydepunktene var San Xoan klosteret i Poio med sin vegg av mosaikk som viste Camino Frances fra start til slutt. Underveis besøkte jeg Combarro, som er en nydelig landsby, men som dessverre er noe ødelagt av turistflommen dit. Til slutt endte jeg opp i Armenteira.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Portugués fra Lisboa i Portugal til Santiago de Compostela i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Portugués // day 23 // Pontevedra - Armenteira

Scene fra Ponferrada på mosaikk-veggen i Monasterio de San Xoán de Poio.

<< PontevedraVilanova de Arousa >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg