mandag 8. oktober 2018

(Camino Portugués) Dag 21: A Ramallosa - Vigo

Etter tre uker på Camino Portugués ankom jeg Vigo. Vandringen til byen var fin, da jeg valgte å ta den lengre omveien som går forbi O Freixo herbeget på en skogssti istedet for der den vanlige Caminoen går, som har et rykte på seg for å være lang og kjedelig fram til Vigo. Planen min var å komme tidlig til byen for å kunne utforske den, men jeg og Vigo klarte ikke helt å finne tonen sammen. Det sagt, så var det en fin dag likevel.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Portugués fra Lisboa i Portugal til Santiago de Compostela i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Portugués // day 21 // A Ramallosa - Vigo

Lys i skogen, fra vandringen ned fra Albergue O Freixo.

<< A RamallosaPontevedra >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg