lørdag 13. oktober 2018

(Camino Portugués) Dag 26: Herbón - Santiago de Compostela

Siste dag på Camino Portugués, fra Herbón gikk jeg til Santiago de Compostela. Som vanlig var den siste dagen et lite antiklimaks i seg selv, men avslutningen på den portugisiske veien viste seg å være finere og relativt roligere enn den franske veien. Om kvelden feiret jeg å ha gjennomført pilegrimsvandringen sammen med flere av de jeg har møtte underveis.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Portugués fra Lisboa i Portugal til Santiago de Compostela i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Portugués // day 26 // Herbón - Santiago de Compostela

'Pedron'-steinen i Igrexa de Santiago i Padrón.

<< HerbónSantiago de Compostela >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg