mandag 29. oktober 2018

(Camino Inglés) Dag 1: Santiago de Compostela - Hospital de Bruma

Fra Santiago de Compostela begynte jeg på den fjerde og siste Caminoen på rad, Camino Inglés til A Coruña. Værmeldingen av den avskrekkende sorten, men skulle vise seg å bli betydelig bedre enn meldt. Å gå i motsatt retning uten å ha noen veimerker eller gule piler til å vise veien skulle vise seg å by på noen problemer, men jeg kom meg til slutt fram til Hospital de Bruma. Hvor jeg i regnet måtte ut igjen for å skaffe mat.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Inglés fra Santiago de Compostela til A Coruña i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Inglés // day 1 // Santiago de Compostela - Hospital de Bruma

Nydelig filtrerte solstråler over Camino Inglés.

<< Santiago de CompostelaA Coruña >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg