tirsdag 9. oktober 2018

(Camino Portugués) Dag 22: Vigo - Pontevedra

Fra Vigo gikk pilegrimsvandringen videre til Pontevedra. Vandringen frem til Redondela var en trivelig tur på Senda da Auga. I Redondela kommer kystruten inn på sentralruten og følger den videre derfra. At jeg gikk til Pontevedra betød en lang dag og jeg ankom ikke byen før litt senere enn ønsket. Pontevedra var en kjempeflott by, som jeg skulle ønske jeg hadde enda mere tid i. Santiago nærmer seg med stormskritt.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Portugués fra Lisboa i Portugal til Santiago de Compostela i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Portugués // day 22 // Vigo - Pontevedra

Kamskjell-minnesmerke på Camino Portugués mellom Redondela og Pontevedra.

<< VigoArmenteira >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg