onsdag 3. oktober 2018

(Camino Portugués) Dag 15: Porto - Vila do Conde

På den femtende dagen var det på tide å forlate Porto og begi meg ut på den andre delen av min Camino(er). Fra Porto valgte jeg å gå kystruten, men først ville jeg gå Senda Litoral som i motsetning til den første dagen på kystruten faktisk går langs kysten. Det ble en fantastisk vandring, først langs Douro-elven og så ved siden av Atlanterhavet. Turen endte i vakre Vila do Conde, hvor jeg fikk gleden av å tre inn i en ohenro drakt fra Shikoku 88 Temples Pilgrimage igjen.

Dette innlegget er en del av min beretning om min vandring på Camino Portugués fra Lisboa i Portugal til Santiago de Compostela i Spania. Du finner hele historien på følgende lenke (på engelsk):

Camino Portugués // day 15 // Porto - Vila do Conde

Mosteiro de Santa Clara med sin akvedukt, Vila do Conde.

<< PortoEsponsende >>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg