søndag 24. mai 2020

Stemningsbilder fra Langevannet

Langevannet er et trivelig vann som ligger dypt inne på Hurumlandet. Broren min hadde ønsket å ta med seg sin femårige datter på telttur, så nå er jeg der med dem og min far. Det er ikke en lang gåtur fra der vi har parkert bilen, så det er en fin tur for å innvie de unge i friluftslivets gleder. Været er også uforutsigbart en stund, det skifter mellom fint og regnskurer. Det fine med dette er da at niesen min får opplevd teltliv også, det å sitte inne i teltet og fortsatt kunne være varm og tørr når det regner utenfor. Hun gjør fort sin del av teltet til sin lille hule. Om kvelden letter det og blir riktig så idyllisk. Vi hadde også tatt med fiskestenger for å prøve fiskelykken, men vi fikk ikke noe napp. Derimot hadde niesen min laget seg en provisorisk fiskestang av en trepinne, som vi festet en fisketråd med krok på. Søndag morgen våkner hun til at en fisk har bitet på kroken. Ingen trudde på hun, men der var den. Ekstra morro.

Her følger noen stemningsbilder fra Langevannet.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

populære innlegg